نیوز سیتی!
30 فروردین 1403 - 11:31

تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه شهید سردار حجازی نقش برجسته‌ای در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی داشت، گفت: در زندگی شهید سید محمد حجازی زندگی شهادت‌گونه متبلور بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرتیپ علی رزمجو صبح امروز در مراسم سالروز شهادت سرلشکر پاسدار شهید سید محمد حجازی با حضور جمعی از پاسداران سپاه استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهید حجازی با ویژگی‌های شاخص و نمونه خود اقدامات بسیار گران‌بهایی را در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.

وی نقش مهم این شهید در صحنه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: شهید حجازی در اوج توطئه‌های دشمن در صحنه‌های سیاسی، فرهنگی و نظامی با آرامش خاطر اقدامات ارزنده‌ای را مبتنی بر فرامین امامین انقلاب انجام می‌داد.

رزمجو با بیان اینکه شهید حجازی با استفاده از آموزه‌های دینی در راستای اهداف الهی انقلاب اسلامی حرکت می‌کرد اظهار کرد: صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به برخی از ویژگی‌های شاخص شهید سید محمد حجازی گفت: صبر و استقامت، ایمان به خدا، رعایت نظم و انضباط، اعتماد به نفس بالا، اخلاق، رفتار و کردار نیک بخش کوچکی از ویژگی‌های این شهید والا مقام محسوب می‌شود‌.

وی نقش مهم شهید سردار حجازی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی را برجسته دانست گفت: در زندگی شهید سید محمد حجازی زندگی شهادت‌گونه متبلور بود.

انتهای پیام/190/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1700958

مهمترین اخبار ایران و جهان: