نیوز سیتی!
16 دی 1402 - 04:25

بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «تشکن» برپا می‌شود

با همت بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بیمارستان صحرایی یک روزه در منطقه محروم تشکن در شهرستان چگنی برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مصطفی امیری شامگاه جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفت: به مناسبت چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، بیمارستان صحرایی یک روزه به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان انتقال خون استان در دهستان تشکن در شهرستان چگنی با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان برپا می‌شود. 

وی افزود: این بیمارستان یک روزه در روز یکشنبه ۱۷ دی ماه با حضور سردار باقری فرمانده سپاه لرستان و جمعی از مسؤولان استانی برپا خواهد شد.

مسؤول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در این بیمارستان یک روزه برنامه‌های متنوعی از جمله اهدا خون، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، غرفه‌های فرهنگی و پخت ۱۳۰۰ غذای گرم جهت توزیع در روستاهای هم جوار انجام خواهد گرفت. 

در این بیمارستان صحرایی پزشکان فوق تخصص، متخصص و عمومی حضور دارند و خدماتی از جمله دندانپزشکی، بینایی سنجی، پاراکلینیکی، مامایی، تغذیه، روانشناسی، مشاوره جمعیت و ...به صورت رایگان به اهالی منطقه ارائه خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1628058

مهمترین اخبار ایران و جهان: