نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 12:15

افتتاح همزمان 67 پروژه محیط زیستی

صبح امروز همزمان 67 پروژه محیط زیستی در سازمان محیط زیست افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار محیط زیست خبرگزاری فارس، صبح امروز ۲۱ بهمن 1402 مراسم افتتاح همزمان ۶۷ پروژه محیط زیستی با حضور علی سلاجقه؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، علیرضا نورمحمدی؛ مدیرکل حوزه ریاست سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سومین مرحله از افتتاحیه پروژه‌های محیط زیستی ۶۷ پروژه افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: در نخستین افتتاحیه در هفته محیط زیست در ۱۹ استان کشور ۱۰۱ پروژه محیط‌زیستی با اعتبار بیشتر از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال و در دومین مرحله از افتتاح پروژه‌ها در ۱۵ استان کشور در هفته دولت ۵۸ پروژه و با اعتبار بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد ریال رونمایی شد و امروز با ۶۷ پروژه در ۱۷ استان کشور و با اعتبار بالغ بر ۴۸ هزار میلیارد ریال در خدمت مردم هستیم.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: از این ۶۷ پروژه، ۱۵ پروژه تصفیه فاضلاب، ۱۲ پروژه مربوط به فیلتراسیون و ایستگاه‌های سنجش هوا، ۱۲ پروژه متعلق به ساخت و توسعه پاسگاه‌های محیط‌بانی، ۱۲ پروژه نیز برای پایش آنلاین صنایع و همچنین ۱۰ پروژه نیز برای زیرساخت‌ها، ۳ پروژه مربوط هوشمندسازی و ۳ پروژه برای آموزش است.

نورمحمدی گفت: بیشترین تعداد پروژه‌ها در این مرحله مربوط به استان خراسان رضوی با ۱۹ پروژه، استان تهران با ۸ پروژه و استان لرستان، همدان و آذربایجان غربی با ۶ پروژه است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666858

مهمترین اخبار ایران و جهان: