نیوز سیتی!
20 بهمن 1402 - 17:07

امام جمعه زنجان: مردم ایران "انقلاب، رهبر و کشورشان" را دوست دارند

امام جمعه زنجان گفت: یکی از موضوعاتی که موجب ترس دشمنان است، همین حضور مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات است که دشمن فهمیده است که مردم انقلاب و رهبر و کشورشان را دوست دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی امام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام(ره) اظهار داشت: دشمنان در چهار دهه گذشته هرچه توانستند علیه ملت ایران انجام دادند ولی نتوانستند به موفقیت برسند.

وی، مردم را صاحبان اصلی انقلاب دانست و ادامه داد: مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و وظیفه مسئولان خدمت‌گزاری به مردم است.

امام جمعه زنجان در ادامه به دستاوردهای انقلاب در طول 45 سال گذشته اشاره کرد و گفت: مردم در برابر توطئه‌ها و شقاوت‌ها ایستادگی کردند و ماحصل این ایستادگی‌ها، دستاوردهای زیادی در حوزه‌های مختلف برای کشور شده است. حوزه‌های علمی، پزشکی، فناوری، دفاعی و کشاورزی فقط بخشی از دستاوردها بوده که امروزه ایران تبدیل به یک الگو برای بسیاری از کشورهای شده است.

وی تشریح کرد: یکی از موضوعاتی که موجب ترس دشمنان است، همین حضور مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات است که دشمن فهمیده است که مردم انقلاب و رهبر و کشورشان را دوست دارند.

آیت‌الله خاتمی، حضور مردم در صحنه را سبب اقتدار کشور توصیف کرد و افزود: انقلاب اسلامی مردمی‌ترین انقلاب در عصر اخیر است و از سوی دیگر حضور مردم در عرصه‌هایی مانند راهپیمایی و انتخابات "امنیت" و "قدرت ملی" را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1666258

مهمترین اخبار ایران و جهان: