نیوز سیتی!
10 فروردین 1403 - 14:08

افزایش ظرفیت تولید در ۶۱ واحد صنعتی سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: ۶۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان افزایش ظرفیت تولید یافتند.

علیرضا راشکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در سال 1402 که از سوی مقام معظم رهبری مزین به نام "مهار تورم و رشد تولید" شد، تعداد 61 واحد تولیدی در گستره شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سیستان و بلوچستان افزایش ظرفیت یافتند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: این واحدهای تولیدی واحدهایی هستند که طی سال‌های گذشته به دلایل مختلف با ظرفیت تولید زیر 50 درصد مشغول به فعالیت بوده و با اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان به ظرفیت تولید مطلوب بازگشتند.

وی بیان کرد: این 61 واحد تولیدی با راهکارهای مختلفی از جمله پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، بازاریابی، تامین مواد اولیه، افزایش سهمیه سوخت به افزایش ظرفیت تولید دست یافتند.

راشکی گفت: از این 61 واحد تولیدی، 49 واحد در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و 12 واحد خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر هستند. با افزایش ظرفیت تولید این واحدهای تولیدی، زمینه تثبیت اشتغال یک هزار و 153 نفر فراهم شد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1692458

مهمترین اخبار ایران و جهان: