نیوز سیتی!
03 بهمن 1402 - 16:42

هدیه استثنایی روز پدر آمنین: ۱۲ کربلا و مشهد رایگان!

۶ کربلا و ۶ مشهد رایگان هدیه گروه زیارتی آمنین برای مسابقه بزرگ ذکر فضایل امیرالمومنین است.

 از ظهر چهارشنبه ۴ بهمن تا روز عید مبعث فرصت برنده شدن یکی از این جوایز را دارید. ۶ نفر از برندگان به مدت ۶ روز به زیارت کربلا، نجف، کاظمین و سامرا دعوت می‌شوند. ۶ نفر دیگر نیز به مدت ۲ شب در جوار امام رضا (ع) خواهند بود. همین الان می‌توانید با ذکر یکی از فضایل امام علی (ع) در فضای مجازی در این مسابقه شرکت کنید و برنده یکی از ۱۲ تور رایگان کربلا و مشهد شوید. پس تا فرصت باقیست از طریق این صفحه وارد کانال ایتا و شبکه‌های اجتماعی آمنین شوید و در مسابقه شرکت کنید.

شرایط برنده شدن در مسابقه آمنین چیست؟

از ۲ راه می‌توانید برنده تور رایگان کربلا یا مشهد شوید. راه اول از طریق کانال ایتا گروه زیارتی آمنین است. صفحه آمنین در شبکه‌های اجتماعی نیز راه دوم شرکت در این مسابقه محسوب می‌شود. هر کدام از این پلتفرم‌ها ۶ برنده خواهند داشت که یکی از تورهای رایگان کربلا یا مشهد به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

شرکت در مسابقه از طریق کانال ایتا آمنین

آنچه از امیرالمومنین علی (علیه السلام) شما را شیفته کرده را تحت عنوان فضیلت ایشان، به «ادمین» کانال ایتا آمنین ارسال کنید. سپس ادمین، یک پوستر مربوط به فضیلت مورد نظرتان را طراحی و به شما ارسال می‌کند. شما باید این پوستر را با دیگر مخاطبان‌تان در پیام‌رسان ایتا به اشتراک بگذارید. در صورتی که پوستر شما بیشترین بازنشر را داشته باشد، یکی از ۶ برنده تورهای زیارتی رایگان می‌شوید.

شرکت در مسابقه از طریق شبکه‌های اجتماعی آمنین

در شبکه‌های اجتماعی آمنین یک پست مربوط به این مسابقه منتشر می‌شود. شما فضیلت مورد نظرتان را زیر این پست کامنت می‌گذارید. کامنت‌هایی که بیشترین بازخورد (reply) را از طرف سایر کاربران داشته باشند، برنده یکی از ۶ زیارت رایگان خواهند بود.

زمان اهدای جوایز مسابقه ذکر فضایل امام علی (ع)

روز عید مبعث (۱۸بهمن۱۴۰۲) ۱۲ برنده تور زیارتی رایگان کربلا و مشهد، از طریق برنامه‌ زنده در شبکه‌های اجتماعی و کانال آپارات آمنین، اعلام می‌شوند و جوایز تقدیم آنان می‌شود.

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1647214

مهمترین اخبار ایران و جهان: