نیوز سیتی!
17 اسفند 1402 - 14:19

رونمایی رسمی باشگاه ژاپنی از شهاب زاهدی + عکس

تیم ژاپنی خبر جذب مهاجم نیم‌فصل اول پرسپولیس را رسماً اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه آویسپا فوکوئوکا به‌صورت رسمی از جذب شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیس خبر داد. این مهاجم ایرانی  به دلیل وقوع جنگ در کشور اوکراین تحت شرایطی خاص به‌عنوان بازیکن قرضی از زوریا لوهانسک راهی باشگاه پرسپولیس شده بود.

در نیم‌فصل بعد از جذب عیسی آل‌کثیر و ابوالفضل بابایی مهاجم جوان سرخپوشان، ساز جدایی این مهاجم کوک شد.

باشگاه ژاپنی در اطلاعیه خود نامی از پرسپولیس نبرده و به نام زوریا لوهانسک (اوکراین) اشاره کرده است. در این اطلاعیه آمده است: «اطلاعیه انتقال و پیوستن بازیکن شهاب زاهدی بازیکن  زوریا لوهانسک. به آویسپا خوش‌آمدید. مراسم معارفه شهاب قبل از بازی با شونان بلمار در هفته سوم در تاریخ 9 مارس (از ساعت 15:00/در ورزشگاه بست دنکی) برگزار خواهد شد. لطفاً بیایید و شهاب را ملاقات کنید».

شهاب زاهدی به سایت آویسپا فوکوئوکا گفت: از ملاقات با تمام هواداران تیم آویسپا فوکوئوکا خوشحالم. بسیار خرسندم که به تیم آویسپا فوکوئوکا ملحق می‌شوم. تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم لبخند را روی لب همه طرفداران باشگاه بنشانم. دوست دارم مدت زیادی را کنار شما سپری کنم. در کنار هم نهایت تلاش‌مان را انجام خواهیم داد تا با آویسپا فوکوئوکا به اهداف‌مان دست پیدا کنیم. از شما به خاطر حمایت‌های بی‌وقفه‌تان تشکر می‌کنم. به آویسپا فوکوئوکا آمده‌ام تا شما را خوشحال کنم و خاطرات خوبی را برای‌تان بسازم.

 

تیم فوتبال پرسپولیس ,

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1683458

مهمترین اخبار ایران و جهان: