نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 21:47

معاون آموزش عقیدتی پدافند هوایی: بصیرت‌افزایی مهم‌ترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمن است

معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی گفت: امروز دشمن با استفاده از روش‌های نوین خانواده را مورد هدف قرار داده که بصیرت‌افزایی مهم‌ترین ابزار و راه‌کار برای مقابله با جنگ فرهنگی (نرم) دشمن علیه کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام خیرمحمدی معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی عصر امروز در مراسم اختتامیه دوره سه روزه بصیرت ویژه زوجین در جمع خانواده‌های پدافندی در سالن نمایش شهدای پدافند منطقه جنوب، اظهار کرد: مسئله خانواده از اولویت‌های جامعه ماست، لذا دین مبین اسلام نیز همواره ارزش ویژه‌ای به نهاد خانواده داده و با ارائه‌ و طرح‌ریزی برنامه‌های جامع و موثر نسبت به این امر مهم تاکید ویژه و نگاه به‌خصوصی دارد.

وی افزود: امروز دشمن با استفاده از روش‌های نوین خانواده را مورد هدف قرار داده که بصیرت‌افزایی مهم‌ترین ابزار و راه‌کار برای مقابله با جنگ فرهنگی (نرم) دشمن علیه کشور است.

خیرمحمدی با تاکید بر ضرورت برگزاری دوره‌های بصیرت، گفت: عقیدتی سیاسی‌ها در سطح ارتش با برگزاری دوره‌های بصیرت خانواده‌ها با آموزش سبک زندگی اسلامی به مقابله با جنگ نرم دشمن پرداخته و می‌توان به صراحت گفت این دوره‌ها عملا جهاد تبیین است و چه جهادی بالاتر از این که خانواده‌ای داشته باشیم که بر پایه سبک زندگی اسلامی بنا شده باشد.

معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی با اشاره به مقاصد شوم دشمن، خاطرنشان کرد: هدف دشمن پرورش اندیشه‌های ضددینی در ذهن و روح خانواده‌ها از طریق فضای‌مجازی و حقیقی است.

وی‌ بیان داشت: بصیرت از اساسی‌ترین نیازهای امروز جامعه بشری است که لازم است  خانواده.ها با شرکت در دوره‌های بصیرت ضمن  استحکام بنای مقدس خانواده بصیرت و بینش خود را افزایش دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623514

مهمترین اخبار ایران و جهان: