نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 21:53

۱۲ هزار دانش آموز دختر اصفهانی به مناطق دوران دفاع مقدس اعزام شدند

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: در دوره اول راهیان نور دانش‌آموزان استان اصفهان که از یکم آبان ماه تا ۲۲ آذر برگزار شد حدود ۱۲ هزار دانش آموز دختر همراه با خادم و روایت گر به مناطق دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی فتحیان، معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان روز سه‌شنبه در نشست خبری در سالن شهدای مدافع حرم سپاه استان اظهار کرد: اردوی راهیان نور دانش‌آموزی یکی از مهم ترین برنامه های بسیج است که می‌تواند در موضوع فرهنگ سازی و تقویت مبانی زیر ساختی فکری جامعه به دلیل مبنابودن دانش آموز موثر باشد.

وی گفت: در دوره اول اردوی راهیان نور دانش‌آموزان استان اصفهان که از یکم آبان ماه تا ۲۲ آذر برگزار شد حدود ۱۲ هزار دانش آموز دختر همراه با خادم و روایت گر به مناطق دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

فتحیان بیان کرد: مقام معظم رهبری در موضوع راهیان نور و تاثیر گذاری آن تاکید دارند، راهیان نور را به عنوان یک نرم افزار از آن یاد می‌کنند، که تاثیرات ماندگار و پیوسته زیادی دارد و آن را وظیفه همگان می‌دانند.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تاکید کرد: انعکاس اخبار اردوی راهیان نور باید برای افرادی که در این اردو شرکت نکرده‌اند انگیزه‌ای برای حضور آنان در اردوی راهیان نور ایجاد کند، نوع روایت برای فرد می‌تواند تاثیر گذار و ماندگار تر باشد.

امسال ۲۴ هزار دانش‌آموز به عدد شهدای استان اصفهان در اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی کربلای ۴ و ۵، شلمچه، خرمشهر و طلاییه اعزام می‌شوند.

پایان پیام/۳۸۱۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1624758

مهمترین اخبار ایران و جهان: