نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 13:38

مهم‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی، تمدن‌سازی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌ حیدریه گفت: مهم‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی تمدن‌سازی است که اثرات آن را می‌توان در تشکیل جبهه مقاومت و محاصره اسرائیل و همچنین در بیداری اسلامی ملت‌ها و کشورهای مختلف مشاهده کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، علی‌اکبر کی‌پور صبح امروز در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی با امام جمعه تربت‌ حیدریه که در محل بیت امام جمعه برگزار شد، تمدن‌سازی را مهم‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی‌برشمرد و اظهار کرد: مهم‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی تمدن‌سازی است که اثرات آن را می‌توان در تشکیل جبهه مقاومت و محاصره اسرائیل و همچنین در بیداری اسلامی ملت‌ها و کشورهای مختلف مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در مقطعی به پیروزی رسید که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد حکومتی بر اساس پایه دینی تشکیل شود و حتی جریان‌های داخلی مخالفت خود را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بعضاً اعلام کردند.

کی‌پور با بیان اینکه امروز مهم‌ترین عرصه برای مدیران دستگاه‌های اجرایی، عرصه جهاد تبیین است، گفت: مدیران عملکرد خود را برای مردم تبیین کنند. بیان دستاوردهای انقلاب و نظام به نوعی جهاد تبیین است که بعضاً از آن غفلت شده است.

فرماندار تربت حیدریه به موضوع انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بکار ببندند. حمایت از نامزدی خاص به صورت علنی در انتخابات توسط مدیران دستگاه‌ها به باورهای مردم آسیب می‌رساند.

ولایت‌پذیری و سازش ناپذیری پیروزی نهایی را محقق می‌کند

امام جمعه تربت‌حیدریه در این جلسه گفت: دو عامل مهم ولایت‌پذیری و سازش ناپذیری در اقشار مختلف مردم به‌ذخصوص مدیران دستگاه‌های اجرایی، رسیدن به پیروزی نهایی را محقق می‌کند.

حجت‌الاسلام سید محمد معلمی خاطرنشان کرد: امروز ندای حق‌طلبی، حق‌جویی و مبارزه با ظلم و استکبار در همه دنیا بلند شده و علمدار این ندا ام‌القری جهان اسلام، جمهوری اسلامی ایران است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656914

مهمترین اخبار ایران و جهان: