نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 08:02

معاون استاندار آذربایجان‌غربی: احداث ۴ مرز جدید در استان برنامه‌ریزی می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: ایجاد بازارچه‌های مشترک و ۴ مرز جدید در استان، می‌تواند در جهت بهبود اقتصاد مرزنشینی موثر واقع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رضا ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا با بیان مشکلات و کاستی ها، مردم را مأیوس و ناامید کند لذا در تبیین عملکرد دولت و نظام باید بیش از پیش تلاش شود. 

وی با بیان اینکه از هیچ حزبی در انتخابات حمایت نکرده و وظیفه ما اجرای انتخاباتی سالم و پیش بردن راهبرد‌های رهبری است، خاطرنشان کرد: برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تلاش شود. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: برگزاری انتخابات یک فرایندی ملی بوده و کلیه دستگاه‌ها مکلف به همکاری با برگزارکنندگان انتخابات هستند.

ابراهیمی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک اظهار کرد: پوشش اینترنت تمامی ۵۴۳ شعبه اخذ رای ارومیه تست می‌شود تا در روز انتخابات با مشکل مواجه نشویم. 

وی در ادامه با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در طول ۲ سال گذشته، افزود: حمایت از تولیدات و شرکت‌های داخلی از سیاست‌های دولت سیزدهم است. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم به مردم است، اضافه کرد: دولت با تمام تلاش و با تکیه بر مردم و ظرفیت‌های داخلی، در صدد رفع مشکلات مردم است. 

ابراهیمی با بیان اینکه نگاه استاندار آذربایجان غربی استفاده از ظرفیت‌های استان است، افزود: وجود بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز مشترک با ۳ کشور، فرصتی مغتنم بوده و از ظرفیت مرزی استان، نهایت استفاده برده خواهد شد. 

وی در ادامه با بیان اینکه امنیت پایدار در استان برقرار است، گفت: ایجاد بازارچه‌های مشترک و ۴ مرز جدید، می‌تواند در جهت بهبود اقتصاد مرزنشینی موثر واقع شود. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون مردم از سود معادن استان بهره مند نشده‌اند، افزود: مقام عالی استان این منافع را به عنوان پیشران توسعه استان تعریف کرده تا در جهت پیشرفت آذربایجان غربی از این منابع استفاده شود. 

ابراهیمی با بیان اینکه رفع مشکلات مناطق کم برخوردار استان پیگیری شده و این اقدامات با تدوین برنامه‌های مختلف از روستای بادکی، کوی سالار و... آغاز و ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: امروز آذربایجان‌غربی به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و تکمیل پروژه‌های ‌نیمه تمام پیگیری می‌شود. 

وی در پایان با اشاره به افتتاح خانه‌های بهداشت و مرکز جامع سلامت و بیمارستان‌ها در استان، افزود: حمایت از بیماری‌های صعب العلاج و پرداخت هزینه‌های این بیماری‌ها از طریق صندوق مذکور و تحت پوشش قرار دادن هزینه‌های ناباروری، از اقدامات دولت سیزدهم است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1638114

مهمترین اخبار ایران و جهان: