نیوز سیتی!
07 فروردین 1403 - 12:56

۶۲۲۰ مسافر سیستان و بلوچستان متعهد بهبود رفتار ترافیکی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان، گفت: از آغاز طرح ملی خدمات نوروزی شش هزار و ۲۲۰ مسافر در سیستان و بلوچستان متعهد به بهبود رفتارهای ترافیکی شده و به پویش «بهرفت» پیوستند.

سیدمحمدمهدی سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار داشت: از آغاز طرح ملی خدمات نوروزی شش هزار و 220 مسافر در سیستان و بلوچستان متعهد به بهبود رفتارهای ترافیکی شده و به پویش «بهرفت» پیوستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان، گفت: «بهرفت» پویش بهبود رفتارهای ترافیکی است و با پیوستن به پویش بهرفت به رانندگان یادآوری می‌شود همواره از سالم بودن خودرو از لحاظ فنی، اطمینان حاصل کنند و حین استفاده از تلفن همراه توقف کرده و سرعت و سبقت مجاز را رعایت کنند.

وی افزود: افراد با امضای این میثاق‌نامه تلاش می‌کنند تا در صورت خستگی و خواب آلودگی به ویژه 30 کیلومتری هر شهر و هر یک و نیم ساعت رانندگی توقف کرده و 15 دقیقه استراحت و مجدداً به مسیر خود ادامه دهند.

سجادی با اشاره به فعالیت 11 پست ثابت بشردوستانه در پویش بهرفت، گفت: در این پویش فرهنگ ساز با رانندگان به صورت چهره به چهره صحبت شده و آنها برای پیوستن به پویش تشویق می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان با اشاره به آموزش کودکان ضمن بازی و نقاشی در فضای دوستدار کودک، خاطرنشان کرد: بخش مهمی از آموزش‌های جوانان به کودکان موارد مربوطه رعایت ایمنی حین رانندگی است تا در سفر به والدین یادآوری کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1691158

مهمترین اخبار ایران و جهان: