نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 09:56

آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کاردانی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، محمد فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کاردانی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد و افزود: ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت پذیرش بهمن ماه 1402 در بیش از 2200 کدرشته محل امکان پذیر بوده و تا 20 بهمن ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: داوطلبان برای ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی در مهلت مقرر به پرتال اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ww.sanjesh.org مراجعه کنند.

فتحیان افزود: باتوجه به پیگیری‌های انجام شده از سازمان سنجش آموزش کشور، در این مرحله از پذیرش دانش‌آموزانی که حداکثر تا تاریخ 30/11/1402 از مقطع قبلی دانش‌آموخته می‌شوند، مجاز به ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی هستند.

وی در ادامه گفت: در پذیرش پیش‌رو با توجه به رویکرد جدید تعهد اشتغال در حین و یا پس از تحصیل در محیط کار واحد متقاضی و یا سایر مبادی بازار کار، دانشگاه اقدام به ایجاد ظرفیت در 63 کدرشته‌محل در مقطع کاردانی ناپیوسته کرده است.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه اظهار داشت: به تمامی داوطلبان توصیه می‌شود به منظور افزایش احتمال قبولی بیش از یک کدرشته محل را انتخاب کرده و ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1662314

مهمترین اخبار ایران و جهان: