نیوز سیتی!
26 دی 1402 - 21:42

طلسم ۲۵ ساله کمربندی جنوب شهرکرد شکسته شد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: از اجرای کمربندی جنوب این شهر ۲۵ سال می‌گذرد در حالی که عملیات زیرسازی، جدول‌گذاری، آسفالت و بازگشایی این مسیر از امروز آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مصطفی حیدری گفت: حدود ۵۰۰ متر از باقی‌مانده ادامه اتصال کمربندی جنوبی به بلوار کشاورز با پیگیری‌های شهردار شهرکرد و تعامل و همکاری مالکان اراضی شهرکرد، شهرکیان، دستگاه‌های اجرایی و قضایی تیغ زده شد و با عزم جدی مدیریت ‌شهری این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

کمربندی جنوب شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: از اجرای کمربندی جنوب شهر ۲۵ سال می‌گذرد و عملیات زیرسازی، جدول‌گذاری، آسفالت و بازگشایی این مسیر از امروز آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری ادامه اتصال کمربندی جنوبی به بلوار کشاورز مسیر شهر کیان نیز در دسترس مردم قرار گیرد.

اجرای کمربندی جنوب شهرکرد

اجرای فاز سوم کمربندی جنوبی در سال آینده آغاز می‌شود

وی ادامه داد: فاز سوم ادامه کمربندی از بلوار کشاورز تا سه‌ راه خوزستان است و پس از توافقات با مالکان اراضی در سال آینده اجرا می‌شود.

حیدری با بیان اینکه پروژه‌های مهم دیگری در مرکز چهارمحال و بختیاری در دست اقدام است،  اظهار کرد: این پروژه‌ها با توانمندی کارکنان شهرداری شهرکرد به ویژه حوزه حقوقی، املاک، عمران و امور زیربنایی، شهرسازی، حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری در حوزه آماده‌سازی و تجهیز ماشین‌آلات سنگین و توانمندی مالی شهرداری‌ در این حوزه به سرانجام رسیده است.

ورود ماشین‌آلات نو و مدرن به ناوگان حمل‌ و نقل شهرداری 

افزایش ضریب ایمنی ناوگان در شهرکرد

وی بیان کرد: شهردار شهرکرد در تعامل با مجموعه شورای شهر و بهره‌مندی از منابع پایدار درآمدی و حمایت‌های دولت و استانداری توانست تعدادی از ماشین‌آلات نو و مدرن را به ناوگان حمل‌ و نقل شهرداری اضافه کند و ضریب ایمنی را افزایش دهد.

رئیس شورای شهر شهرکرد در پایان احداث کمربندی‌ها را برای کاهش بار ترافیکی، کاهش تصادفات و صرفه‌جویی در مصرف سوخت ضروری دانست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1640258

مهمترین اخبار ایران و جهان: