نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 18:34

«تو افتخار منی» ویژه‌برنامه‌ای برای تکریم پدر‌ها

ویژه‌برنامه «تو افتخار منی» با هدف تکریم از مقام والای پدر و ایجاد انگیزه میان نوجوانان برای آفرینش ایده‌های خلاقانه در مسیر کنشگری و پررنگ شدن هویت فردی و اجتماعی آنان در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، ویژه‌برنامه «تو افتخار منی» با هدف تکریم از مقام والای پدر و ایجاد انگیزه میان نوجوانان برای آفرینش ایده‌های خلاقانه در مسیر کنشگری و پررنگ شدن هویت فردی و اجتماعی آنان در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود.

این برنامه که نوجوانان در طراحی، روایت‌سازی و اجرای آن نقش محوری دارند، شامل بخش‌های متنوعی از جمله «جشن پدرانه»، شامل برگزاری جشنی شاد و مفرح با دعوت نوجوانان از پدرانشان، برگزاری مسابقات «پدر فرزندی» همچون دوچرخه‌سواری، دومیدانی، کوهنوردی، مسابقه آشپزی پدر فرزندی و ...، برگزاری «یک روز چالش برانگیز» شامل اجرای برنامه‌های چالشی همچون خلق دست‌سازه‌های مشترک پدر فرزندی، چالش حل مسئله پدر فرزندی، چالش خوانندگی و هم‌خوانی گروهی پدر پسری، چالش مشاعره، چالش خاطره‌گویی‌های پدر فرزندی و ...، برگزاری اردوهای پدر فرزندی، برنامه‌ریزی «شگفتانه‌ای برای بابا» شامل حضور غافلگیرانه نوجوانان در محل کار پدران برای تبریک روز پدر و ... است.

در بخش دیگری از این برنامه، نوجوانان فعال در دبیرخانه و تیم اجرایی به همراه دوستانشان می‌توانند محتوای تولید شده خود از بخش‌های مختلف برنامه را در قالب پست یا استوری، با هشتگ‌های «#پرچممون_بالاست، #تو_افتخار_منی، #روز_پدر» در صفحه مجازی خود بارگذاری کنند و با تگ کردن صفحه «نوجوونای فرهنگسرا» در مسابقه جذاب‌ترین محتوای مجازی تولید شده، با یکدیگر رقابت کنند.

ویژه‌برنامه «تو افتخار منی» از روز یکشنبه اول تا جمعه ۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای مشارکت در این طرح به فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641314

مهمترین اخبار ایران و جهان: