نیوز سیتی!
07 دی 1402 - 11:24

همایش هیأت‌های اجرایی و بازرسی انتخابات استان اردبیل برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: همایش هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات در استان به‌منظور ارتقاء سطح آمادگی و هماهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان صبح امروز در نشست ستاد انتخابات استان اردبیل که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: همایش هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات در استان اردبیل به‌منظور ارتقای سطح آمادگی و هماهنگی و تشریح وظایف قانونی این هیأت‌ها برای برگزاری سالم و مطلوب انتخابات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته در راستای حفاظت از سلامت انتخابات و مراقبت از سوگیری‌های احتمالی، افزود: هشدارهای لازم به عوامل اجرایی انتخابات اعلام شده و در صورت احراز احتمال سوگیری، برابر قانون برخورد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و رئیس ستاد انتخابات استان با بیان تمهیدات انجام‌گرفته در راستای کاهش هزینه‌های تبلیغات نامزدهای انتخابات، تصریح کرد: نامزدها از فرصت شبکه‌های تلویزیونی شهرستانی و امکانات تبلیغاتی دولتی و غیردولتی براساس دستورالعمل‌های مربوط بهره‌مند می‌شوند.

قاسمیان با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری انتخابات سالم و با مشارکت حداکثری، گفت: برنامه‌های تبیینی و انتشار محتواهای متنوع در قالب جهاد تبیین برای آگاهی‌بخشی و پاسخ به سوالات و شبهات مردم، تا برگزاری انتخابات انجام می‌شود.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1618714

مهمترین اخبار ایران و جهان: