نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 11:56

دادستان کل کشور از دادگستری و دادسرای نجف‌آباد بازدید کرد

همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان اصفهان، دادستان کل کشور به همراه جمعی از مسؤولان قضایی استان وارد شهرستان نجف‌آباد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان اصفهان، به همراه جمعی از مسؤولان قضایی استان وارد شهرستان نجف‌آباد شد.

دادستان کل کشور در بدو ورود به این شهر ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهید محسن حججی و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

وی قرار است در جریان این سفر یک روزه، ضمن بازدید از یک واحد تولیدی و صنعتی و زندان نجف‌آباد و همچنین دادسرای شهرستان با قضات و کارکنان قضایی شهرستان نجف‌آباد نیز جلسه داشته و در شورای اداری شرکت کند.

در جریان سفر حجت‌الاسلام منتظری به شهرستان نجف‌آباد، وی ضمن بازدید از بخش‌ها و شعب مختلف دادگستری و دادسرای این شهر از آخرین وضعیت ورودی‌ها، مختومه‌ها و نحوه خدمت‌رسانی به مردم کسب اطلاع کرده و در جریان اقدامات صورت گرفته قرار گرفت.

گفت‌وگوی چهره به چهره با مردم و شنیدن مسایل و مشکلات مراجعان به دادگستری از دیگر برنامه‌های دادستان کل در این بازدید بود و دستورات لازم جهت رسیدگی به مشکلات مراجعان صادر شد.

 در این بازدید به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری دادستان کل کشور یک اصله نهال مثمر غرس کرد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1076414

مهمترین اخبار ایران و جهان: