نیوز سیتی!
17 اسفند 1401 - 10:56

افتتاح ۵۳ پروژه ورزشی با اعتبار ۲۲ میلیارد تومانی در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از افتتاح ۵۳ پروژه ورزشی با اعتبار ۲۲ میلیارد تومانی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان محمدی صبح چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح یک هزار و ۱۲۰ پروژه ورزشی مدارس کل کشور که در قالب طرح «شهید سلیمانی»، اظهار کرد: این مراسم به طور سراسری که از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس که با حضور وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت که در این مراسم در استان کرمانشاه ۵۳ پروژه ورزشی بهره‌برداری شد.

وی افزود: از ۵۳ پروژه ورزشی در استان کرمانشاه تعداد ۳۱ پروژه آن زمین چمن فوتبال و ۱۵ پروژه کلاس تربیت بدنی و هفت پروژه سالن ورزشی درون مدرسه‌ای بود که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اولویت احداث این پروژه‌های در مدارس دخترانه خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه برای احداث پروژه‌های ورزشی مدارس تاکنون ۲۲ میلیارد تومان اعتبار صرف کرده که مهمترین پروژه این استان زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی وحدت است.

محمدی در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی وحدت، خاطرنشان کرد: تربیت بدنی بهترین و ارزشمندترین درسی است که به دانش آموزان در مدارس باید آموزش داده شود.

وی بیان کرد: تربیت بدنی علاوه بر کمک به رشد جسمانی به رشد عقلی و اجتماعی دانش آموزان کمک کرده و افرادی که در رشته‌های ورزشی فعالیت دارند در مقایسه با سایر افرادی که از ورزش دور هستند وضعیت اجتماعی بهتری خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت و توجه به زنگ ورزش در مدارس دولتی و غیردولتی، عنوان کرد: به منظور ایجاد ساعاتی مفرح و با نشاط در زنگ ورزش باید از فضاهای ورزشی ایجاد شده برای دانش آموزان استفاده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1080758

مهمترین اخبار ایران و جهان: