نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 22:38

بیش از ۳۰۰۰ نفر از کرمانشاهیان به تماشای فیلم‌های فجر نشستند

کرمانشاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: بیش از سه هزار نفر از کرمانشاهیان به تماشای فیلم‌های فجر نشستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی صفدری بعد از ظهر دوشنبه در اختتامیه جشنواره فیلم فجر که با حضور جمعی از مسئولان و عوامل فیلم اتاقک گلی در پردیس سینمایی آزادی برگزار شد، اظهار کرد: دهمین دوره جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه با اکران ۲۰ فیلم صورت گرفت.

وی افزود: فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در سه سینما آزادی، بیستون و فرهنگ اکران شد که با استقبال خوب تماشاگران مواجه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه با وجود سالن‌های کمتر سینمایی اما در غرب کشور جز استان‌هایی با تعداد تماشاگران بیشتر بود.

صفدری بیان کرد: فیلم‌های اتاقک گلی، غریب و یادگار جنوب جز فیلم‌هایی بودند که با اقبال بیشتر تماشاگران مواجه شدند و امروز نیز سانس فوق العاده فیلم اتاقک گلی به صورت کامل تکمیل شد.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع و تا این لحظه حدود سه هزار نفر از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر دیدن کردند و چهار فیلم نیز کارگران آن کرمانشاهی بود و یا موضوع با کرمانشاه ارتباط داشت و این افتخاری برای کرمانشاهیان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز نیز در آئین اختتامیه از عوامل فیلم اتاقک گلی که موضوع عملیات مرصاد را به تصویر کشیده است، تقدیر شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1036958

مهمترین اخبار ایران و جهان: