نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 12:36

45 مسافر در برف مانده گردنه گاماسیاب مهمان روستای وراینه شدند/ برخی راننده‌ها حتی بنزین کافی برای عبور ندارند

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند از ۴۵ مورد امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف در گردنه گاماسیاب خبر داد و گفت: مسافران در مرکز اسکان موقت روستای وراینه اسکان داده شدند.

علی کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: طی شب و روز گذشته ۴۵ مورد امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف منطقه گردنه گاماسیاب نهاوند انجام گرفت و مسافران آنها در مرکز اسکان موقت روستای وراینه اسکان داده شدند.

وی گفت: شب گذشته گردنه گرین در محور ارتباطی نهاوند به نورآباد به علت بارش برف و شدت کولاک مسدود و پلیس راه مانع از تردد وسایل نقلیه شد.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند افزود: متأسفانه برخی از رانندگان بدون توجه به وضعیت آب و هوا و هشدارهای راهداری قصد عبور از این محور را دارند که بعضا با مشکل روبرو شده و از ادامه سفر باز می‌مانند.

وی گفت: در این رابطه مشاهده شده که برخی وسایل نقلیه فاقد زنجیر چرخ، لاستیک مناسب و حتی با بنزین کم اصرار بر عبور دارند که البته در مواقع اضطراری از تردد آنها جلوگیری می‌شود.

کیانی از رانندگان خواست به منظور حفظ سلامتی خود و سرنشینان تا حد مکان از سفرهای غیر ضروری خورداری کرده و در صورت ضرورت حتما زنجیرچرخ، پوشاک مناسب، سالم بودن خودرو و بنزین کافی داشته باشند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1035858

مهمترین اخبار ایران و جهان: