نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 12:11

کرمانشاه پرمخاطب ترین استان غرب کشور در جشنواره فیلم فجر

کرمانشاه- دبیر اجرایی دهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه، این استان را به عنوان پرمخاطب ترین استان غرب کشور در جشنواره فیلم فجر اعلام کرد.

محمدجواد کنجوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه از ۱۷ لغایت ۲۴ بهمن ماه در حال برگزاری است.

وی افزود: در این دوره ۲۰ فیلم سودای سیمرغ به مدت هشت روز در سه سینمای آزادی؛ فرهنگ و بیستون (هتل پارسیان) اکران داده خواهد شد.

دبیر اجرایی دهمین دوره جشنواره فیلم فجر کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس آمار به دست آمده تا کنون استان کرمانشاه به عنوان پرمخاطب ترین استان غرب کشور در چهلمین و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای دهمین سال برگزاری این جشنواره در کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از فیلم‌های جشنواره فیلم اولی هستند، گفت: با توجه به جمیع جهات فنی و ظرفیتی استقبال از فیلم‌های جشنواره در استان کرمانشاه تا کنون قابل قبول بوده است.

کنجوری به برنامه جانبی جشن انقلاب در حاشیه جشنواره نیز اشاره کرد و افزود: ان شاالله در ۲۲ بهمن ماه مراسم نورافشانی از بام سینماهای کرمانشاه اجرا خواهد شد.

وی افزود: با توجه به رایزنی‌های انجام شده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و پیش بینی استقبال گسترده از فیلم «اتاقک گلی» سانس ویژه این فیلم نیز برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی دهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه گفت: فیلم «اتاقک گلی» ساخته ی محمد عسگری و داستانی عاشقانه در حاشیه عملیات مرصاد است که ان شاالله روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه در سانس ۱۶ به عنوان سانس فوق العاده اکران خواهند شد.

کنجوری در خصوص آئین اختتامیه جشنواره نیز افزود: در تلاشیم آئین اختتامیه دهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه نیز برگزار شود که در صورت نهایی شدن این برنامه اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031114

مهمترین اخبار ایران و جهان: