نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 17:08

مقابله با تغییر کاربری ۷۴ هکتار از اراضی زراعی و باغی نظرآباد

نظرآباد- دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد از آزادسازی ۷۴ هکتار از اراضی زراعی و باغی تغییر کاربری یافته غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سامان قاضی زاده با اعلام آزادسازی ۷۴ هکتار از اراضی زراعی و باغی تغییر کاربری یافته غیرمجاز در این شهرستان، ارزش اراضی آزادسازی شده را حدود ۱۲۵ میلیارد تومان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه عملیات آزادسازی در روستاهای «ابراهیم بیگی»، «انبار تپه»، «دنگیزک» و «قاسم آباد کوچک» واقع در شهرستان نظرآباد انجام شد، گفت: با اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، ۷۴ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته غیرمجاز آزادسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب نظر آباد در خصوص جزئیات بیشتر این عملیات آزادسازی اضافه کرد: ۶۹ مورد دیوار کشی و فنس کشی به طول ۶۶۵۰۰ متر، ۴۳ مورد بناهای مسقف و غیر مسقف در حال ساخت به مساحت ۳۰۴۶ متر مربع، ۶۱ مورد محوطه سازی، جدول گذاری، آلاچیق و خیابان کشی به مساحت ۵۷۹۷۰ مترمربع، ۱۶ مورد استخرهای تفریحی به مساحت ۶۹۰ متر مربع، ۹ مورد کانکس به مساحت ۴۵۰ مترمربع که به صورت تفکیک و قطعه بندی در قالب شبه شهرک بود اعاده به وضع سابق شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1096358

مهمترین اخبار ایران و جهان: