نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 13:39

دهمین دوره جزءخوانی «نوای ملکوتی» در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: دهمین دوره جزءخوانی «نوای ملکوتی» در ماه مبارک رمضان در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مجلس تفسیر و جزءخوانی «نوای ملکوتی» ترویج فرهنگ قرآنی را موجب پیدایش جامعه معرفتی خواند و اظهار داشت: قرآن کریم مرکز همه عرفان‌ها و خوبی‌ها است.

وی با بیان اینکه سربازان بسیجی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران با قرآن‌محوری، ولایتمداری و اجرای سبک و سیره زندگی اهل‌بیت رسول‌الله (ص) در زندگی باعث شده است که بر دشمنان غالب شویم، افزود: قرآن کانون و عالم تربیت برای نسل‌ها و اقشار مختلف است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از دست‌اندرکاران برگزاری مجالس قرآنی قدردانی کرد و گفت: ترویج فرهنگ قرآنی و عترتی یک فرصت است و آموختن علوم الهی در واقع موجب گشایش درهای بهشت و رحمت پروردگار می‌شود.

وی بر فعال‌تر شدن فعالیت‌های تخصصی، علمی و تربیتی حوزه قرآن و عترت در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان با هدف ترویج فرهنگی این فعالیت‌ها تاکید کرد و گفت: مساجد و بقاع متبرکه و خانه‌ها و حسینیه‌ها و مؤسسات باید به‌عنوان پرچمدار و پیشرو در فعالیت‌های قرآنی و عترتی شوند.

نمایندگان ادارات اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، خبرگزاری بین‌المللی قرآن، مؤسسات قرآنی طاها بوشهر و ثقلین روستای چارک در رابطه با شیوه‌های اجرای مجالس تفسیر و جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان امسال به بحث و تبادل نظر پرداختند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1050458

مهمترین اخبار ایران و جهان: