نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 15:04

پویش «عید رمضان» برای حمایت نیازمندان در استان سمنان اجرا می‌شود

سمنان- مدیرکل بهزیستی سمنان بابیان اینکه پویش «عید رمضان» برای حمایت نیازمندان در استان اجرا می‌شود، گفت: هدف از این اقدام رفع بخشی از نیازهای معیشت خانواده‌های نیازمند است.

محمود منطقی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه همزمان با سراسر کشور پویش «عید رمضان» برای حمایت نیازمندان در استان سمنان اجرا می‌شود، ابراز داشت: هدف اصلی این پویش جذب کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای تهیه بسته‌های معیشت و توزیع آنها بین خانواده‌های نیازمند استان سمنان است.

وی ضمن بیان اینکه در این پویش می‌کوشیم تا بخشی از نیازهای معیشت مردم محروم استان سمنان رفع شود، افزود: نظیر این پویش در شب یلدا نیز برگزار و خیران و نیکوکاران همراهی و مساعدت خوبی را در این راستا نشان دادند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ضمن بیان اینکه همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان شرایطی ایجاد کرده که فراهم کردن برخی اقلام را برای خانواده‌های نیازمند دشوار کرده است، ابراز داشت: امیدواریم همانند سنوات گذشته شاهد افزایش خوب مشارکت‌های مردمی در این پویش باشیم که تحقق این مهم همراهی خوب رسانه‌های استان سمنان را نیز می‌طلبد.

منطقی ضمن بیان اینکه مردم استان سمنان همواره یاریگر محرومان و نیازمندان جامعه بودند، تصریح کرد: قطعاً بدون حضور خیران بهزیستی نمی‌تواند خدمات مطلوب خود را به جامعه هدف ارائه دهد لذا در همه حال قدردان نیکوکاران استان سمنان هستیم.

وی افزود: شماره کارت ۸۰۳۵-۷۳۴۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ برای واریز وجه نقد در اختیار هموطنان قرار دارد و همچنین مردم می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را نیز به نزدیک ترین اداره بهزیستی شهرستان محل سکونت خود تحویل دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1050658

مهمترین اخبار ایران و جهان: