نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 15:16

ضرورت آشنایی جوانان با افتخار آفرینان کشور

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت آشنایی جوانان با افتخار آفرینان کشور تاکید کرد و گفت: مسئولان و دانشگاهیان پای حرف‌ های جانبازان بنشینند و جوانان را نیز با خود همراه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی ظهر شنبه به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و به‌منظور تکریم از جامعه ایثارگران و جانبازان با سه تن از ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس دیدار کرد و گفت: مسئولان و دانشگاهیان سعی کنند همراه جوانان از جانبازان سرکشی کرده و پای حرف‌های این یادگاران دفاع مقدس بنشینند و با اهدافشان آشنا شوند.

وی در این دیدارها ضمن ابلاغ پیام و سلام رهبر انقلاب به جانبازان افزود: جانبازان ذخایر انقلاب اسلامی، نظام و کشور و مایه افتخار جامعه هستند.

آیت‌الله فلاحتی، جانبازان و خانواده‌های آنها را از حامیان جدی نظام عنوان کرد و ادامه داد: امروزه هر فردی که در راه خدمت و مجاهدت برای نظام اسلامی و اعتلای انقلاب اسلامی تلاش کند و در این راه آسیب ببیند به‌نوعی جانباز است.

امام جمعه رشت به اهمیت روز جانباز اشاره کرد و افزود: امروز روز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) است و جانبازان ما افتخار می‌کنند که به آن حضرت اقتدا کردند.

وی یکی از وظایف همه مسئولان را سرکشی و دیدار با جانبازان عنوان کرد و گفت: برخی جانبازان به دلیل جراحات جنگ، وضعیت مطلوب جسمانی نداشته و نمی‌توانند به‌راحتی در همه مراکز و اماکن حضور پیدا کنند بنابر این وظیفه ما سرکشی از این عزیزان است.

امام جمعه رشت با اشاره به ضرورت آشنایی بیشتر جوانان و مردم با افتخار آفرینان کشور تصریح کرد: جانبازان، سربلندی و افتخارات بزرگی را برای این مرز و بوم به ارمغان آوردند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در توصیه به همه مسئولان گفت: مسئولان سعی کنند هر چند وقت یک بار به جانبازان سرکشی کنند و دانشجو و جوانان را نیز با خود در این دیدارها همراه کرده تا جوان پای حرف‌های جانباز بنشیند و با اهدافی که منجر به از خود گذشتگی او شده آشنا شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1056358

مهمترین اخبار ایران و جهان: