نیوز سیتی!
27 اسفند 1401 - 11:06

خروج684 خانواده توانمند شده از چرخه حمایتی کمیته امداد زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:684 خانواده توانمند شده با اجرای طرح‌های اشتغال از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اظهار داشت: در کنار رسیدگی به وضعیت معیشتی خانواده‌های زیر پوشش، یکی از رویکردهای اصلی این نهاد زمینه سازی برای خودکفایی وتوانمندسازی جامعه هدف با رعایت مراتب تکریم مددجویان است.
مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه کمیته امداد در چند سال اخیر توانمندسازی و ایجاد مشاغل پایدار برای خانواده‌های زیر پوشش را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: درآمد پایدار مددجویان از طرح‌های اشتغال نشان‌دهنده تحقق اهداف این نهاد در توانمند سازی خانواده‌های زیرپوشش است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال مددجویان این نهاد به صورت هدفمند انجام می‌شود، ادامه داد: بررسی کامل توانمندی خانواده‌ها از لحاظ درآمدی، ملاک خروج خانواده‌ها از چرخه حمایتی امداد بوده ورویکرد این نهاد استمرار حمایت‌های اقتصادی ومعیشتی خانواده‌ها تا زمان اطمینان از توانمندی آنان ادامه می‌یابد.
صالحی با اشاره به اینکه در راستای پایدارسازی اشتغال مددجویان نظارت‌های لازم بر طرح‌های اجرا شده انجام می‌شود، یاد آور شد: در نتیجه اقدامات صورت گرفته در سال‌جاری 684 خانواده و مجری طرح اشتغال خودکفا شده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شده‌اند.

پایان پیام/73002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1098714

مهمترین اخبار ایران و جهان: