نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 12:29

سهرابیان بدون رقیب رئیس فدراسیون قایقرانی ماند

علیرضا سهرابیان به عنوان تنها کاندیدا در مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی برای چهارسال دیگر به عنوان رئیس ین مجموعه ابقاء شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی صبح امروز پنجشنبه چهارم اسفندماه با حضور ۶۶ عضو و به ریاست پولادگر معاون وزارت ورزش و جوانان و حضور مناف هاشمی دبیرکل کمیته المپیک و کارگری رئیس کمیته پارالمپیک در سالن همایش‌های فارسی کمیته المپیک برگزار شد.
این مجمع دو کاندیدا داشت که تائید صلاحیت این نفرات در دقیقه ۹۰ عصر روز چهارشنبه اعلام گردید. در ابتدای مجمع علی اصغر محمودی در مجمع حاضر نشد و این مسئله به عنوان انصراف از حضور در انتخابات تلقی گردید و به این ترتیب علیرضا سهرابیان مقدم رئیس فعلی فدراسیون به عنوان تنها کاندیدا برنامه‌های خود را اعلام کرد.
در پایان علیرضا سهرابیان از میان ۶۶ رأی ۶۵ رأی مثبت و یک رأی ممتنع مجدداً برای چهارسال آینده به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی انتخاب شد.
سهرابیان در جمع اعضا گفت: ما برای چهارسال آینده بازنگری در مورد برنامه‌های مان داشتیم و شرح وظایف مان را تعریف کردیم تا بتوانیم برنامه ریزی راهبردی انجام دهیم.
وی در بخشی از سخنان خود در مورد حل برخی مشکلات این مجموعه در این چند سال گذشته اشاره داشت و گفت: ما در این چند سال با حل مشکلات مالی و حضور حامیان مالی توانستیم موفقیت‌های خوبی بدست بیاوریم و شاهد موفقیت‌های قایقرانان و همین طور حضور دختران کشورمان در مسابقات مختلف بودیم.
وی ادامه داد: ما ضمن تلاش برای تهیه قایق‌های استاندارد از خارج کشور در زمینه تولید قایق نیز گام‌های خوبی برداشتیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1052314

مهمترین اخبار ایران و جهان: