نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 10:38

فینالیست‌های مسابقات والیبال و بسکتبال دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه کشور در شیراز مشخص شدند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: با پایان مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال و بسکتبال دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه سراسرکشور در شیراز، تیم های راه یافته به فینال این دوره از رقابت ها مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید کاظم حسینی افزود: سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور در شیراز به گام پایانی خود رسید و تیم های راه یافته به بازی نهایی این دوره از رقابت ها در دو رشته والیبال و بسکتبال مشخص شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت:در رشته والیبال که با حضور 31 تیم از سراسر کشور برگزار شد، پس از انجام 58 مسابقه ، تیم های شهرستان تهران ، با پیروزی 2 بر یک در مقابل تیم کرمانشاه، موفق به راه یابی به دیدار پایانی شد.

حسینی گفت: در دیگر مسابقه نیمه نهایی این دوره از رقابت ها، تیم اصفهان نیز با برتری 2 بر صفردر مقابل تیم آذربایجان غربی ، موفق به راه یابی به دیدار نهایی این مسابقات شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت:در روز پایانی این دوره از مسابقات، تیم های والیبال اصفهان و شهرستان های تهران برای کسب مقام قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت.

حسینی گفت: دیدار نهایی رشته والیبال ، روز پنجشنبه 20 بهمن ماه و از ساعت 9 صبح در سالن پوریای ولی شهر شیراز برگزار می گردد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در رشته بسکتبال نیز که با حضور 29 تیم از سراسر کشور برگزار شد، پس از انجام 55 بازی، تیم های فینالیست این رقابت ها نیز مشخص شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در مرحله نیمه نهایی تیم ها خراسان رضوی و شهرستان های تهران در مقابل هم قرار گرفتند که در پایان تیم شهرستان های تهران با برتری 63 بر 53 به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد.

حسینی گفت: در دیگر دیدار این مرحله نیز تیم های البرز و تهران به دیدار هم رفتند که در پایان تیم استان تهران با برتری 63 بر 57 به برتری دست یافت.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت:در روز پایانی این دوره از مسابقات، تیم های بسکتبال تهران و شهرستان های تهران برای کسب مقام قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت.

حسینی گفت: دیدار نهایی رشته بسکتبال نیز روز پنجشنبه 20 بهمن ماه و از ساعت 11 صبح در سالن پوریای ولی شهر شیراز برگزار می گردد.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1029058

مهمترین اخبار ایران و جهان: