نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 12:20

یک قدم تا بهره‌برداری از آزادراه شهید حجازی به اردستان

فرماندار اردستان گفت: در صورت مساعد بودن شرایط آب‌وهوا، رمپ خروجی آزادراه سردار شهید حجازی به سمت اردستان تا پایان سال جاری آسفالت و به بهره‌برداری خواهد رسید.

سید محمدهادی احمدی‌طبا فرماندار اردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان اظهار داشت: با گذشت دو سال از بهره‌برداری آزادراه سردار شهید حجازی هنوز خروجی این آزادراه به سمت شهرستان اردستان راه‌اندازی نشده است.

وی افزود: در دیداری که با مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان داشتیم خواستار آسفالت رمپ خروجی این آزادراه به سمت اردستان شدیم که در خصوص این موضوع قول مساعدت داده شد.

احمدی‌طبا با بیان اینکه قرار شد خروجی آزادراه سردار شهید حجازی آسفالت شود، خاطرنشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط آب‌وهوا رمپ خروجی این آزادراه به سمت اردستان تا پایان سال جاری آسفالت و به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار اردستان تصریح کرد: با آسفالت و افتتاح این رمپ امکان استفاده همشهریان و مسافران به‌ویژه مسافران نوروزی از آزادراه سردار شهید حجازی برای سفر به شهرستان اردستان فراهم خواهد شد.

 وی با بیان اینکه در جلسه مذکور موضوع ۶ بانده شدن آزادراه نطنز اردستان نائین نیز مطرح شد، تأکید کرد: طبق گفته مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان طرح ۶ بانده شدن این آزادراه به‌صورت ویژه از طریق وزارت راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم‌الانبیا پیگیری خواهد شد.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ی

منبع: فارس
شناسه خبر: 1041614

مهمترین اخبار ایران و جهان: