نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 14:58

دبیر پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور منصوب شد

اهواز - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با صدور حکمی «مصطفی بوعذار» را به عنوان دبیر پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور استان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا کلاه کج با صدور حکمی «بوعذار» هنرمند تئاتر خوزستان را به عنوان دبیر پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور منصوب کرد.

بوعذار از فعالان تئاتر کشور است که مدیریت برخی رویدادهای ملی فرهنگی و هنری را در کارنامه خود دارد.

وی، مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و رئیس انجمن تئاتر شاهد اهواز است که برای پنجمین بار در این رویداد به عنوان دبیر و مجری طرح برگزاری این رویداد ملی می‌شود.

پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور با هدف تبیین مفاهیم مقاومت و دفاع مقدس و رونق بخشی به جریان عظیم و مردمی راهیان نور به عنوان تنها رویداد ملی نمایشی در موضوع راهیان نور است.

این دوره با مشارکت ستاد مرکزی راهیان نور، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس و با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، استانداری خوزستان، سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ همزمان با «روز ملی راهیان نور» و با حضور هنرمندان منتخب تئاتر دفاع مقدس کشور همزمان در ۱۰ مکان اجرایی در سطح یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1066314

مهمترین اخبار ایران و جهان: