نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 12:14

سرنگونی «پهلوان پنبه» قطعی و مقابله با اشغالگری، وظیفه شرعی است

مسئول دفتر امنیتی گردان های حزب الله عراق ضمن تأکید بر مقابله با اشغالگری آمریکا در کشورش، با «پهلوان پنبه» خواندن ولیعهد سعودی گفت که ساقط شدن او قطعی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «ابوعلی العسکری» مسئول امنیتی گردان‌های حزب الله عراق ضمن تبریک عید مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص)، از مردم عراق و اعضای گردان‌های حزب الله عراق به علت اتخاذ موضع گیری تاریخی و شرافتمندانه در حمایت از مردم زلزله زده سوریه قدردانی کرد و تداوم این روند را برای شکستن محاصره ظالمانه آمریکا و دست نشانده‌های عربی آن علیه سوریه خواستار شد.

مسئول امنیتی گردان‌های حزب الله در ادامه پیام توئیتری خود افزود: حکومت کنونی رژیم آل سعود به ریاست «محمد بن سلمان» هیچ تفاوتی با حکومت‌های سابق این رژیم فاسد از زمان شکل گیری در شبه جزیره عربستان ندارد. حکومت‌های سابق با «آل شیخ» مفتی عربستان درباره تقسیم حکومت سیاسی و دینی توافق کرده بودند و تفاوت حکومت بن سلمان در این است که با رویکرد دین ستیزانه و سکولار، سیاست کشتار و تخریب را در پیش گرفته است که جرم آن کمتر از جرم تکفیری‌هایی نیست که به صورت موقت مهار شده بودند. پس نباید فریبش را خورد.

وی ادامه داد: به برخی سیاستمداران شیعه توصیه می‌کنیم که دست از حمایت «پهلوان پنبه» (ولیعهد سعودی) بردارند و به کشورها و ملت‌های خود احترام بگذارند. در غیر این صورت به ابزار دست این فاسد برای تخریب کشورها و ملت‌ها تبدیل خواهند شد. ساقط شدن این پهلوان پنبه، قطعی و در این خصوص فقط مسئله زمان مطرح است. ما حمایت خود را از طبقه سیاسی و عشایریعراق برای مقابله با این پهلوان پنبه اعلام می‌کنیم.

ابوعلی العسکری تأکید کرد: ما معتقدیم که بهترین راه حل برای برقراری امنیت در منطقه و توقف ظلم علیه ملت‌های آن، انتقال عرصه نبرد به قلب خاک دشمنان است. مقابله با اشغالگری یک وظیفه شرعی است و به اجازه هیچ سازمان و مرجع دیگری نیاز ندارد و فقط تشخیص شخص مکلف با توجه به شرایط، برای ادای این وظیفه کفایت می‌کند.

وی همچنین از متصدیان امور رسانه‌ای و اجتماعی عراقی خواست با نهادهای امنیتی برای تعقیب تولید کنندگان مفاهیم و محتوای مبتذل در فضای مجازی، همکاری و ارتباط آنها را با سازمان‌های خارجی و نهادهای متخاصم مشخص کنند.

مسئول امنیتی گردان‌های حزب الله در پایان ضمن درخواست از دولت عراق برای مبارزه قوی‌تر با مفسدان اقتصادی و اجتماعی، بر آمادگی این گروه برای همکاری با دولت برای تحقق این هدف تأکید و بار دیگر تکرار کرد که گردان‌های حزب الله در دولت کنونی عراق هیچ مشارکت و نماینده‌ای ندارد و کسانی که چنین ادعایی را مطرح کنند، تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1044214

مهمترین اخبار ایران و جهان: