نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 00:08

موانع صدور پروانه ساختمانی برای اراضی قولنامه‌ای گلسار رفع شود

ساوجبلاغ- رئیس شورای اسلامی شهر گلسار گفت: با توجه به عدم صدور پروانه ساختمانی برای اراضی قولنامه‌ای و پیگیری مکرر شهروندان در این زمینه باید موانع موجود در این خصوص رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر: عصر چهارشنبه با پیگیری مجموعه مدیریت شهری جلسه بررسی راهکارها و رفع موانع دریافت اسناد مالکیت شهروندان با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلسار، مهندس کوهدار رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ساوجبلاغ و معاون فنی و شهرسازی شهرداری در دفتر رئیس شورای اسلامی شهر گلسار برگزار شد.

در ابتدای جلسه رضا کیاروستا رئیس شورای اسلامی شهر گلسار ضمن تقدیر از زحمات بنیاد مسکن در سخنانی به ارائه گزارشی از وضعیت دریافت اسناد و همچنین عدم دریافت اسناد مالکیت برخی از شهروندان از ادوار گذشته تا کنون پرداخت.

وی افزود: با توجه به عدم صدور پروانه ساختمانی برای اراضی قولنامه‌ای و با عنایت به پیگیری مکرر شهروندان در خصوص دریافت سند مالکیت باید موانع موجود در این خصوص رفع شود.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر آماده همکاری جهت تسریع در فرایند صدور اسناد مالکیت و سیر مراحل قانونی است.

پیگیری صدور اسناد مالکیت یکی از وظایف بنیاد مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر

محمدعلی کوهدار رئیس بنیاد مسکن شهرستان ساوجبلاغ نیز در سخنانی اظهار داشت: یکی از وظایف بنیاد مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت پیگیری صدور اسناد مالکیت با هماهنگی شهرداری و شورای شهر است تا از طریق روند قانونی پس از دریافت استعلامات نسبت به صدور سند از سوی اداره ثبت اقدام گردد.

وی همچنین در خصوص نحوه و مراحل صدور اسناد مالکیت مطالبی را بیان کرد.

عدم صدور جواز و سند مالکیت برای اراضی قولنامه ای یکی از مشکلات شهروندان گلسار

حمید کیاروستا شهردار گلسار نیز در سخنانی بیان داشت: در حال حاضر یکی از مشکلات شهروندان گلسار عدم صدور جواز و سند مالکیت برای اراضی قولنامه ای است.

وی بیان کرد: باید با همکاری دستگاه‌های ذیربط صدور اسناد مالکیت عملیاتی گردد تا در روند صدور اسناد تسریع شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 911458

مهمترین اخبار ایران و جهان: