نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 16:58

آماده بازی با فولاد هستیم/تیم ما پتانسیل بسیار زیادی دارد

اهواز- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ما بعد از برد روحیه‌بخش مقابل آلومینیوم به طور کامل آماده بازی با تیم فولاد خوزستان هستیم و تمریناتمان را هم سفت و سخت انجام داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار ظهر امروز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی در خوزستان و مقابل فولاد همیشه دشواری خاص خود را دارد چه بسا یکی از سخت‌ترین مسابقات هر تیم در طول فصل باشد اما ما بعد از برد روحیه‌بخش مقابل آلومینیوم، کاملاً آماده این بازی هستیم و تمریناتمان را هم سفت و سخت انجام داده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: جا دارد از تلاش بچه‌ها تشکر کنم که در تمرینات بسیار تلاش می‌کنند چون راه پیشرفت ما در تمرینات است و همانطور که مشخص است به وضوح هرچه فصل پیش می‌رود، عملکردمان هم بهتر می‌شود.

وی درباره صعود تیمش به رتبه هفتم لیگ برتر عنوان کرد: تیم ما پتانسیل بسیار زیادی دارد. ذوب‌آهن تیمی با ریشه است و همیشه باید در جایگاه خود قرار بگیرد و ما هم تلاش می‌کنیم با کار و تلاش روزانه به اهدافمان برسیم. ما فعلاً جدول را نگاه نمی‌کنیم و هدفمان این است که در تمام بازی‌ها هواداران را خوشحال کنیم.

تارتار در خصوص عملکرد دفاعی تیمش افزود: کار دفاعی و یا هجومی را نمی‌شود به اسم یک بازیکن یا یک خط نوشت. ما تلاش می‌کنیم دفاع و حمله تیمی را بهبود ببخشیم و هر ۱۱ بازیکن در بخش‌های مختلف فعال باشند. خوشحالم که در بین تیم‌هایی هستیم که تعداد گل کمی خورده‌ایم و باید تلاش خود را ادامه دهیم تا همچنان تیمی سرسخت در لیگ ایران باشیم و مثل همیشه مقابل تیم‌های مدعی هم چنین عملکردی را از خود نشان دهیم.

وی عنوان کرد: در لیگ ایران هفت تیم هستند که بودجه خود را متفاوت با سایرین و برای قهرمانی می‌بندند و ۹ تیم دیگر لیگ جدا برای خودشان دارند. ما هم فکر می‌کنم تیمی با بازیکنان باشخصیت، سرسخت، پرتلاش و در عین حال بر اساس آمار، موفق هستیم و امیدواریم این موفقیت را ادامه دهیم.

تارتار، راجع به بازی فصل گذشته و شکستن طلسم شکست ناپذیری فولاد در استادیوم خانگی‌اش گفت: گذشته برای گذشته است و ما به این موضوع فکر نمی‌کنیم. پارسال خوشحال شدیم که هواداران را راضی و خرسند کردیم و امسال هم تمام تلاشمان همین است که هواداران را خوشحال کنیم. ما حتی به دو بازی قبلی که بردیم هم فکر نمی‌کنیم و همه فکر و ذکرمان کسب نتیجه لازم در بازی فرداست و امیدوارم شرایط جوی و چمن ورزشگاه هم طوری باشد که تیم‌ها بتوانند فوتبال خودشان را انجام بدهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 928714

مهمترین اخبار ایران و جهان: