نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 10:00

جذابترین بازی جام بیست و دوم فرا رسید/خواست «همه جهان» یا فرانسه؟

«خیلی از علاقمندان به فوتبال مایلند آرژانتین برنده دیدار فینال شود تا مسی پایان خوشی از حضورش در جام جهانی داشته باشد»، اما برخلاف این اظهار نظرها برخی طرفدار قهرمانی فرانسه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، فینال بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه بین فرانسه و آرژانتین در ورزشگاه لوسیل قطر برگزار خواهد شد تا چهره قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شود.

دو تیم مطرح و مدعی جهان برای رسیدن به فینال این مسابقات راه سختی داشتند و توانستند حریفانی را از پیش رو بردارند که به راحتی تسلیم نمی شدند و تا پای جان ایستادند اما در نهایت این فرانسه و آرژانتین بودند از سد همه حریفان سختکوش خود گذشتند و به فینال رسیدند.

جذابترین بازی جام بیست و دوم فرا رسید/خواست «همه جهان» یا فرانسه؟
گریزمان یکی از ستاره های تاثیرگذار فرانسه

این دو تیم برای رسیدن به فینال از سد تیم هایی گذشتند که محبوب های جام بیست و دوم بودند و حتی به جان سخت ها هم مشهور شدند چرا که به راحتی شکست نمی خوردند. مراکش و کرواسی که برگزار کننده دیدار رده بندی بودند، در نیمه نهایی تلاش زیادی کردند تا خودشان راهی فینال شوند اما زورشان به دو قدرت اول فوتبال جهان نرسید.

فرانسه و آرژانتین در شرایطی به مصاف هم می روند که دیدارشان غروب یک ستاره و طلوع یک ستاره دیگر خواهد بود. لیونل مسی به احتمال زیاد آخرین حضورش در جام جهانی را تجربه خواهد کرد و به همین خاطر بسیاری از علاقمندان به فوتبال در جهان خواهان پیروزی آرژانتین به خاطر مسی هستند تا این فوق ستاره دنیای فوتبال وداع شیرینی با جام جهانی داشته باشد.

جذابترین بازی جام بیست و دوم فرا رسید/خواست «همه جهان» یا فرانسه؟
لیونل مسی امید اول آرژانتین برای قهرمانی

از سوی دیگر کیلیان امباپه که با ۲۳ سال سن دومین فینال خود در جام جهانی را تجربه می کند ستاره جدید فونبال دنیاست که در این دوره از مسابقات هم تاثیرگذار بوده و توانسته ۵ گل برای تیم ملی کشورش به ثمر برساند و شانس آقای گلی باشد.

جذابترین بازی جام بیست و دوم فرا رسید/خواست «همه جهان» یا فرانسه؟
امباپه با 23 سال سن دومین فینال جام جهانی را تجربه می کند

باید دید در فینال جام بیست و دوم خواسته طرفداران مسی برآورده می شود و این بازیکن با قهرمان قطر را ترک خواهد کرد یا فرانسه برای دومین متوالی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص می دهد و جام را بالای سر خواهد برد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 917458

مهمترین اخبار ایران و جهان: