نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 12:08

فرهنگ شهادت متضمن اقتدار ایران/دشمن از روحیه ملت هراس دارد

بیله‌سوار- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: فرهنگ ایثار و شهادت اقتدار و امنیت ایران را تضمین کرده و دشمن از این روحیه ملت در هراس است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با خانواده شهدای شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: مادران شهدای والامقام با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا (س) برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند و در دوران انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و پس از آن توانستند با رفتار و عملکرد خویش افتخارآفرین باشند.

وی مادران شهدا را الگو و سرمشق زندگی برای بانوان در جوامع امروزی دانست و تصریح کرد: مادران شهدا با پایمردی و شکیبایی فرزندان خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم انقلاب کردند و لحظه‌ای برای از دست دادن فرزندان خود نهراسیده و تردیدی به خود راه ندادند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از برکت خون پاک شهیدان است، گفت: امنیت، آرامش، آبرو، اقتدار، عزت، عظمت، شکوه، سربلندی و سرافرازی تمامی مردم و استقلال کشور امروز مدیون و مرهون فداکاری‌ها و خون شهدا است.

محمدی اصل افزود: اگر امروز در کشور امنیت و آرامش داریم و در دنیا به اقتدار ایران اذعان دارند به دلیل رشادت‌ها و شهادت‌ها است.

وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا و همچنین مادران شهدا قابل تقدیر هستند، خاطرنشان کرد: این مادران با الهام از حضرت زهرا (س) در حریم ولایت قدم گذاشتند و بر همین اساس احترام به مقام شامخ شهیدان و تکریم خانواده‌های شهدا یک وظیفه همگانی است.

محمدی اصل در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت، اقتدار و امنیت کشور را تضمین کرده و دشمن از این روحیه ملت در هراس است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: ایران در سایه این فرهنگ به دژی مستحکم و استوار تبدیل شده که طوفان توطئه‌های دشمنان نخواهد توانست خم بر آبروی این کشور مستقل بیاورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 924458

مهمترین اخبار ایران و جهان: