نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 11:21

نماینده مجلس: برخورد قاطع با مخلان امنیت از مطالبات اصلی مجلس و مردم است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد قاطع با کسانی که امنیت را از جامعه ربوده و به اموال عمومی و شخصی خساراتی را وارد کرده اند، از مطالبات اصلی مجلس و مردم به شمار می‌رود.

زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار کرد: مرور زمان ثابت کرده است، بصیرت، درایت و مقاومت مردم ایران بیش از این است که بخواهند دستاوردهای چندین ساله انقلاب اسلامی که ثمره خون‌های پاک شهدای ما است  و سختی‌های زیادی را متحمل شدند، دستخوش چنین آسیب‌هایی شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم در حوادث اخیر با اغتشاشگران و آشوبگران همراهی نکردند، افزود: آن چیزی که در اتفاقات اخیر مشخص شد این بود که این ناآرامی‌ها از سوی معاندین نظام و انقلاب مهندسی، برنامه‌ریزی و ساماندهی شده بود و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران به دنبال این هستند تا با سو استفاده از شرایط ایران در آتش التهابات بدمند و مردم را به خیابان‌ها بکشانند، اما مردم فهیم و بصیر ایران دست رد به سینه دشمنان زدند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: موضوع اخیر قلب همه مردم ایران به ویژه بانوان را جریحه دار کرد و دشمنان از این فرصت استفاده کردند و تلاش کردند تا به دنیا اینگونه القا کنند که این مردم هستند که در کف خیابان‌ها هستند و با شرکت  در ناآرامی‌ها به دنبال تغییر حکومت هستند اما این دروغ‌پردازی‌ها و شانتاژهای رسانه‌ای دیگر اقبالی ندارد و این سناریو از پیش شکست خورده است.

شیخی گفت: مردم ایران علیرغم انتقادها و گلایه‌هایی که نسبت به برخی موضوعات دارند، پای این نظام و انقلاب ایستادگی کرده  و ایستادگی خواهند کرد.

وی در ادامه بیان داشت: اغتشاشگران و آشوبگران در حوادث اخیر، خسارات زیادی را به اموال بیت المال و اموال شخصی وارد کردند که این اقدام از سوی افکارعمومی محکوم است. مطالبه اصلی مردم این است که دستگاه قضا بدون مماشات با آشوبگران و مخلان امنیت جامعه برخورد کند.

نماینده مردم اصفهان در پایان با بیان اینکه دستگاه قضا باید طبق قانون با اغتشاشگران برخورد کند،گفت: برخورد قاطع با کسانی که امنیت را از جامعه ربوده و به اموال عمومی و شخصی خساراتی را وارد کرده اند، از مطالبات اصلی مجلس نیز به شمار می‌رود. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 929914

مهمترین اخبار ایران و جهان: