نیوز سیتی!
12 آذر 1401 - 16:28

محصولات نمایشگاه هفته پژوهش همدان قابل ارائه به کشورهای دیگر است

همدان_استاندار همدان با بیان اینکه محصولات نمایشگاه هفته پژوهش همدان قابل ارائه به کشورهای دیگر است، گفت: مراسم هفته پژوهش امسال با رویکرد جدید و اراده بیشتری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه پژوهش و فناوری در استان همدان، گفت: ۱۸۵ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان و ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال ۱۴۰۱ برای تقویت شرکت‌های دانش بنیان و پارک علم و فناوری در نظر گرفته شده است

وی ادامه داد: مراسم هفته پژوهش امسال با رویکرد جدید و اراده بیشتری برگزار شد چراکه رهبر معظم انقلاب سال‌جاری را تحت عنوان «تولید دانش بنیان و اشغال آفرین» نام‌گذاری کرده است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه شعار سال تکلیف ما را در زمینه دانش‌بنیان کردن فعالیت‌های اقتصادی به صورت فزآینده افزایش داد، افزود: در همین راستا، ستاد اقتصاد دانش بنیان در استان راه اندازی شد تا با برآیند اقدامات انجام شده، علم و دانش به محصول و فرآورده تبدیل شود که این مسأله در استان با سرعت بالایی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: ماحصل اقدامات و فعالیت‌های انجام شده دستاوردهایی است که در این نمایشگاه، ارائه و عرضه شده است، هر کدام از محصولات ارائه شده در نمایشگاه هفته پژوهش همدان، بی‌نظیر و یا کم نظیر بوده و مایه مباهات است که دانش و علم و فنی داریم که می‌توانیم آن را به محصول و کالا تبدیل کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه محصولات ارائه شده در این نمایشگاه قابل عرضه و ارائه به کشورهای دیگر است و برخی شرکت‌ها تبادل دانش و محصول دارند، تصریح کرد: بدون شک، با حمایت دولت از مجموعه شرکت‌های دانش بنیان، رشد فزآینده‌ای در ماه‌ها و سال‌های آینده خواهیم داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 895158

مهمترین اخبار ایران و جهان: