نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 14:53

۷۱۱ دانش آموز کرمانشاهی در مدارس صدرا مشغول تحصیل هستند

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: ۷۱۱ دانش آموز کرمانشاهی در مدارس صدرا طی سال تحصیلی جاری مشغول تحصیل هستند.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی سال تحصیلی جاری ۷۱۱ دانش آموز در ۹ مدرسه صدرای استان کرمانشاه در حال تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه دارای ۹ مدرسه صدرا است، افزود: هم اکنون شهرستان‌های سنقروکلیایی سه مدرسه، کرمانشاه و اسلام آبادغرب ۲ مدرسه و هرسین و کنگاور هر کدام دارای یک مدرسه صدرا هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مدارس صدرا از نظر علمی و تربیتی دارای رتبه شاخص و تراز انقلاب اسلامی هستند و آشنا شدن دانش آموزان با مفاهیم اخلاقی، مذهبی و فرهنگی اسلامی ایرانی در کنار کسب علم و دانش از ویژگی‌ها و شاخص‌های مهم این مدارس است.

احمدی بیان کرد: مدارس صدرا در شهرستان‌های کرمانشاه و اسلام آبادغرب در مقطع دوم متوسطه پسرانه و دخترانه، در شهرستان سنقروکلیایی علاوه بر مقطع دوم متوسطه پسرانه و دخترانه دارای یک مدرسه پسرانه در مقطع اول متوسطه و در شهرستان‌های هرسین و کنگاور در مقطع پسرانه دوم متوسطه فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های مهم فرهنگی و مناسبتی مانند دختران و پسران حاج قاسم، انواع پویش‌های عمومی و سراسری در فضای حقیقی و مجازی و… از این مدارس آغاز و در سایر مدارس اجرا می‌شوند.

وی در پایان بر اهتمام بر امور تربیتی و لزوم آشنا شدن دانش آموزان با مقوله جهاد تبیین تاکید و از تدوین برنامه‌های ویژه این حوزه برای اجرا در مدارس صدرای استان خبر داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 954858

مهمترین اخبار ایران و جهان: