نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 18:18

توان کار در زیرمجموعه رجا ارتقا می یابد

مدیرعامل رجا گفت: با الزام راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای تأسیس شرکت فنی و تعمیراتی در کنار شرکت‌های ریلی مسافری، فعالیت شرکت فنی و تعمراتی ذیل رجا با توجه به توان نیروی انسانی متخصص و امکانات باید گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، ناصر بختیاری در دیدار با کارکنان شرکت نوین صنعت رجا اظهار داشت: از سه سال قبل، ساختار فعالیت‌های تعمیراتی و فنی مجموعه رجا تغییر یافته که در حال حاضر با شناسایی برخی ایرادات و تشکیل معاونت فنی در داخل رجا به دنبال اصلاح روند و نظارت صحیح بر حوزه تعمیراتی و غیره قطارها هستیم.

بختیاری بیان کرد: هر چند از نظر حقوقی شرکت نوین صنعت رجا مجموعه‌ای جدا تحت نظارت شرکت حمل و نقل ریلی رجاست و تصمیمات مدیریتی نیز باید در آن به طور مستقل انجام شود، تاکنون مجموعه رجا نگاه حمایتی به این شرکت داشته و از این پس نیز با اصلاح برخی فرآیندها به طور قانونی این حمایت‌ها را ادامه خواهد داد.

وی تأکید کرد: با توجه به توان نیروهای متخصص در شرکت نوین صنعت رجا و امکاناتی که در اختیار این مجموعه است، انتظار داریم پویایی لازم در این شرکت وجود داشته و با جذب بازارهای جدید به دنبال سوددهی باشد.

مدیرعامل رجا در خصوص موضوعات معیشتی کارکنان این شرکت بیان کرد: تاکنون راهکارها در این زمینه در قالب مشاوره، توصیه و حتی حمایت‌های دیگر به مجموعه مدیریتی این شرکت منتقل و انجام شده ولی انتظار این است با تلاش بیشتر کل این مجموعه و سوددهی، تصمیمات لازم برای پرداخت‌ها و مباحث انگیزشی در داخل هیأت مدیره شرکت نوین صنعت رجا انجام شود.

در این جلسه کارکنان شرکت نوین صنعت رجا مباحث و سؤوالات مختلفی را در زمینه‌های اداری، مالی، قراردادی و غیره مطرح کردند که مدیرعامل رجا ضمن پاسخ گویی به سؤوالات مطرح شده توسط حاضران، دستورات لازم را جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات مطروحه به معاونان خود، سرپرست شرکت نوین صنعت رجا و سایر مدیران شرکت صادر کرد.

بنابراین گزارش آماده سازی قطارهای نوروزی رجا توسط شرکت مذکور انجام می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 968458

مهمترین اخبار ایران و جهان: