نیوز سیتی!
04 بهمن 1401 - 17:06

آغز اجرای طرح نظر سنجی از مشترکان شرکت گاز ایلام

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: طرح نظر سنجی الکترونیکی از ذی نفعان شرکت گاز استان در سطح ۱۵ ناحیه استان بر اساس تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی ایلام به صورت الکترونیکی آغاز شده است.

کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از آغاز طرح نظرسنجی الکترونیکی از ذینفعان شرکت گاز استان در سطح ۱۵ ناحیه استان بر اساس تفاهم‌نامه با جهاددانشگاهی ایلام به‌صورت الکترونیکی خبر داد و گفت: در این نظرسنجی، طراحی نرم‌افزار موردنیاز و طراحی پرسشنامه‌ها در نرم‌افزار توسط جهاددانشگاهی بر اساس نظام‌نامه صورت گرفته است و موقعیت مکانی و جغرافیایی دقیق پرسشگران در حین نظرسنجی ثبت و رصد خواهد شد.

وی افزود: این نظرسنجی امسال بر اساس آخرین نظام‌نامه ابلاغی شرکت ملّی گاز بدون استفاده از کاغذ و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی مجری طرح به ‌صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت گازاستان ایلام ادامه داد: نظارت بر این طرح بسیار راحت‌تر و مستندتر از روش سنتی نظرسنجی است و جمع‌بندی، تحلیل و استفاده از نتایج داده‌ها در حداقل زمان قابل بهره‌برداری و کاربردی خواهد بود.

کشاور در پایان به چگونگی  انجام این نظر سنجی اشاره کرد و گفت: در این طرح مجری با استفاده از ابزارهای الکترونیکی (گوشی –تبلت) اقدام به جمع‌آوری و ثبت نظرات ذینفعان می‌کند و روابط عمومی شرکت به‌عنوان ناظر پروژه نظارت و کنترل مستمر دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 995458

مهمترین اخبار ایران و جهان: