نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 21:16

شهدا پادزهر توطئه های دشمنان هستند

نوشهر- معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مراقبت شهدا سبب عبور کشور از فتنه های مختلف شده و آن ها پادزهر توطئه های دوران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه دوشنبه در یادواره سرداران و ۴۶۵ شهید والامقام دوران دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان نظام مقدس اسلامی با اشاره به توصیه حاج قاسم مبنی بر حفظ حرم جمهوری اسلامی گفت: شهید سلیمانی و مدافعان حرم و وطن جانشان را برای حفظ امنیت ایران اسلامی تقدیم کردند.

وی با اظهار اینکه وجود فرهیخته و آماده برای شهادت لازم است، گفت: شهدا برای جان فدایی نهراسیدند و از این رو نسبت به دیگر انسان‌ها برتری دارند و خداوند در وجود شهدا الگوهایی برای هدایت ما قرار داده است.

وی مرور راه و سبک زندگی شهدا را به عنوان پرچمداران هدایت ضروری دانست و گفت: شهدای والامقام توانستند دستورات خداوند را در جامعه پیدا کردند و الگوهای مجسم در عصر حاضر به شمار می‌رود.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه شهدا بین مردم زندگی کردند، افزود: شهیدان زنده هستند و از کشور ایران اسلامی مراقبت و محافظت می‌کنند و طی ۴۰ سال گذشته مراقبت شهدا سبب شده از فتنه‌های مختلف عبور کنیم.

معاون رئیس جمهور یادآور شد: هر وقت فتنه دشمنان بیشتر می‌شود شاهد ورود و حضور دوباره شهیدان در کشور هستیم و آنان پادزهر توطئه‌های دوران هستند و شهدا آب بر آتش کینه توزی و فتنه انگیزی دشمنان می‌ریزند.

وی یادآور شد: دشمنان تمام ابزارهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره را جمع کردند تا به کشور ما در توطئه‌های مختلف از جمله حوادث اخیر لطمه زنند و ملت امام حسینی برابر توطئه‌ها ایستادند و مقابل تمام قدرت‌های دنیا به پا خواستند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه ملت ایران روزبه روز و گام به گام جلو می‌روند، گفت: به لطف الهی و عنایات حضرت حق ایران اسلامی به قله‌های پیشرفت خواهد رسید و شاهد نابودی دشمنان خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 951014

مهمترین اخبار ایران و جهان: