نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 20:12

برگزاری جشنواره تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در مسئولیت اجتماعی

کرج- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: جشنواره تجلیل از واحد اقتصادی فعال استان در زمینه مسئولیت اجتماعی با تجلیل از ۲۲ واحد تولیدی، صنعتی و صنفی و اقتصادی برگزار می شود.

عبدالله دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جشنواره تجلیل از واحد اقتصادی فعال استان البرز در زمینه مسئولیت اجتماعی با تجلیل از ۲۲ واحد تولیدی، صنعتی و صنفی و اقتصادی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: پس از بررسی اسناد، اقدامات و گزارش‌های متقاضیان شرکت در جشنواره که با حضور اعضای شورای سیاست گذاری و کمیته علمی جشنواره با حضور نمایندگان ادارات کل آموزش و پرورش، صنعت معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی و فعالان و صاحب نظران حوزه مسئولیت اجتماعی و انتخاب مجموعه‌های حائز تجلیل، این برنامه ۲۶ دی ماه در کرج برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز تصریح کرد: با فعالیت سه ماهه دبیرخانه دائمی جشنواره تجلیل از واحد اقتصادی فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی و همکاری مستمر و ویژه اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی و شناسایی مجموعه‌های فعال با هدف ترویج و تقویت فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی فعالان اقتصادی تولیدکنندگان و صاحبان صنایع استان، جشنواره با برگزاری آئین تجلیل به کار خود پایان خواهد داد.

وی از مدیران مجموعه‌های تولیدی و صنعتی و اقتصادی و فعالان حوزه مسؤلیت اجتماعی در این برنامه که ۲۶ دی ماه در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار می‌شود، دعوت کرد تا در این آئین حضور بهم رسانند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 977114

مهمترین اخبار ایران و جهان: