نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 16:09

تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی در گلستان

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان خبرداد: تمامی دستگاه های اجرایی و مراکز آموزشی، به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی استان گلستان در روز‌های ۲۰ تا ۲۲ دی ماه تعطیل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان گفت: در پی ورود موج سرما و برای مدیریت مصرف گاز، تمام مراکز آموزشی و اداره‌های استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به مدت ۳ روز در روز‌های ۲۰ تا ۲۲ دی ماه تعطیل شدند. 

حاجی گلدی کر گفت: به دلیل برودت هوا و برای تامین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامد‌های ناشی از افزایش مصرف انرژی، دستگاه‌های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود.

وی ادامه داد: دو شعبه بانک‌ها در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان‌ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان دایر هستند.

به گفته حاجی گلدی کر کلاس درس تمام مدارس به استثنای دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود.

وی افزود: رعایت صرفه جویی در مصرف گاز و برق مورد تاکید است و شرکت گاز استان موظف است نسبت به بازرسی از کیفیت اجرای طرح به صورت مستمر اقدام و گزارش جامعی از نتایج آن و تجزیه تحلیل بار مصرفی و اثربخشی اجرای طرح را به معاونت هماهنگی امور عمرانی و اداره کل بازرسی استانداری اعلام کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 965658

مهمترین اخبار ایران و جهان: