نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 22:23

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی روحیه‌بخش ذو‌ب‌آهن پیش از مصاف آسیایی

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر مقابل رعد پدافند به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که تیم ذوب‌آهن اصفهان میزبان رعد پدافند تهران بود.

محمدرضا اکبری، آرمان زنگنه، ارسلان کاظمی، فرید اصلانی، سجاد مشایخی، محمد حسن‌زاده، امیرعلی قلی‌زاده، محمدحسین جعغری، محمد‌حسین احمدی، علی کاشانی، حمید ضیایی و علیرضا سرداریان بازیکنان ذوب‌آهن در این دیدار خانگی بودند.

در کوارتر نخست ذوب‌آهن بازی بهتری نمایش گذاشت و با نتیجه ۲۲ بر ۱۵ به پیروزی رسید؛ در کوارتر دوم اما رعد پدافند با عملکرد خوب خود توانست امتیازات عقب افتاده را جبران کند و در پایان نیمه نخست با نتیجه ۴۳ بر ۴۲ از ذوب‌آهن پیش بیفتد.

در کوارتر سوم اما سبزپوشان اصفهانی به خود آمدند و با بازی عالی خود با نتیجه ۷۳ بر ۵۶ از حریف پیش افتادند؛ در کوارتر چهارم نیز رعد پدافند حرفی برای گفتن نداشت و این بازی را ذوب‌آهن با نتیجه ۹۵ بر ۷۳ با پیروزی پشت سر گذاشت.

به این ترتیب شاگردان فرزاد کوهیان در ذوب‌آهن شانزدهمین پیروزی خود در لیگ برتر بسکتبال را کسب کردند و با ۳۷ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماندند؛ رعد پدافند نیز هجدهمین شکست خود را تجربه کرد و در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفت.

سبزپوشان ذوب‌آهن پس از دیدار با رعد برای دیدار حساس خود بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا مقابل بیروت لبنان به تهران خواهند رفت.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 991614

مهمترین اخبار ایران و جهان: