نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 18:00

آزادی ۶۳ زندانی جرائم غیرعمد از زندانهای استان چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و به تعداد سالهای عمر با عزت ایشان، تعداد ۶۳ زندانی جرائم مالی و غیر عمد با دستور قوه قضائیه از زندانهای استان آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه آزادی ۶۳ زندانی نتیجه حب و عشق به مکتب شهید سلیمانی برای آزادی مسلمین و زندگی شرافتمندانه برای آحاد مردم است افزود: بی تردید راه پر افتخار شهید سلیمانی برای خدمت به مردم و دفاع از آمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره ادامه خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با تشریح اقدامات صورت گرفته برای آزادسازی زندانیان اظهار کرد: با تلاش‌های ستاد دیه استان، انجمن حمایت از زندانیان و شرکت نیرو کلر مجموعاً مبلغ ۱۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال جهت کمک به مددجویان زندانی جمع آوری شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا به همت مقامات قضائی استان نیز ارفاقات قانونی جهت فراهم ساختن زمینه آزادی زندانیان غیرعمد و واجد شرایط اختصاص یافت..

رئیس کل دادگستری استان ابراز داشت: بی تردید بازگشت دوباره زندانیان مالی و غیر عمد به کانون خانواده اثرات مثبت و سازنده‌ای در جامعه به دنبال خواهد داشت و موجب پیشگیری از آسیب‌های احتمالی بسیاری برای خانواده‌ها خواهد شد.
منبع: مهر
شناسه خبر: 952914

مهمترین اخبار ایران و جهان: