نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 21:15

«ولایتمداری» در تفکر حاج قاسم رمز عاقبت به خیری است

گرگان- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در تفکر حاج قاسم ولایتمداری رمز عاقبت بخیری است و همه باید در حد توان خود برای محقق کردن منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در جامعه خود تلاش کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا دیلمی عصر سه شنبه در نشست تجلیل از دختران حاج قاسم اظهار کرد: حاج قاسم رمز عاقبت بخیری را ارتباط قلبی با ولایت فقیه می‌دانست.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: اگر کسی می‌خواهد عاقبت به خیر شود باید به منظومه فکری رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشد و به دقت مباحثی که ایشان مطرح می‌کنند گوش دهد و در حد توان خود برای محقق کردن آن در منطقه و خانواده خود تلاش کند.

دیلمی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در وصف این مرد بزرگ گفت: حاج قاسم با شهادت خود زنده بودن انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰ میلیون نفر در پای تابوت حاج قاسم حاضر می‌شوند و امروز سومین سالگرد این شخصیت بزرگ که تربیت یافته مکتب امامین انقلاب است و اگر بخواهیم فرد انقلابی را ترسیم کنیم باید از این مرد بزرگ نام ببریم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: دختران حاج قاسم بنا دارند راه حاج قاسم را زنده نگهدارند زیرا زنده نگه داشتن راه شهدا کمتر از شهادت نیست و تبیین ارزش‌ها و دستاوردها تکلیفی بر گردن همه ما است.

وی افزود: کسی که امروز می‌خواهد در راه جهاد تبیین و سربازی ولایت گام بردارد باید شاخصه‌هایی را رعایت کند و یکی از این شاخصه‌های مهم رعایت عفاف و حجاب است.

دیلمی بیان کرد: امروز دشمنان بسیج، روحانیت انقلابی و عفاف دختران را نشانه گرفته‌اند و این دلیل بر اهمیت این شاخصه‌ها است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند چادر دختران انقلاب در حکم پرچم جمهوری اسلامی است که نباید بر زمین گذاشته شود.

وی با بیان اینکه جایگاه عفاف و حجاب نقش مهمی در تحقق جامعه منتظر راستین حضرت ولی عصر (عج) دارد، گفت: منظومه زیست عفیفانه در اختیار بانوان جامعه است و در کانون خانواده در قالب گفتمان ولایت و جبهه اسلامی تشکیل می‌شود به همین دلیل دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا بنیاد خانواده را هدف قرار دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 953358

مهمترین اخبار ایران و جهان: