نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 11:12

یوم الله ۹ دی سالروز تجدید میثاق ملت با ولایت است

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به پشتیبانی مردم از نظام اسلامی، گفت: یوم الله ۹ دی سالروز تجدید میثاق ملت با ولایت است.

یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قیام ۹ دی نشان دهنده بصیرت، آگاهی و ولایتمداری ملت ایران و اعلام انزجار آنها از فتنه گران است.

وی افزود: حماسه ۹ دی که با حضور پرشور مردم در شهرهای ایران اسلامی برگزار آتش فتنه را خاموش کرد و بار دیگر نقشه های دشمنان این سرزمین را نقش بر آب کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی سعی در نابودی آن دارند و برای رسیدن به هدف خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند اما یک موضوع را در محاسبات خود لحاظ نمی کنند و آن هم پشتیبانی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

احمدی با اشاره به اینکه ملت ایران عاشق اهل بیت (ع) هستند، تاکید کرد: مردم ایران اسلامی با پیروی از امام حسین (ع) و مکتب عاشورا در صحنه‌های مختلف پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده اند.

وی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور، تاکید کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری درخت تنومند انقلاب با بروز حوادث این چنینی آسیب نخواهد دید و با سرعت به پیشرفت خود در عرصه‌های مختلف ادامه خواهد داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: شهید سلیمانی در سخنرانی‌های خود بارها اعلام کرد که یکی از لوازم عاقبت بخیری پشتیبانی از نظام اسلامی و و لایت فقیه است و مردم به این مهم در عرصه‌های گوناگون عمل کرده اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 943414

مهمترین اخبار ایران و جهان: