نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 17:52

معیار برای فاطمه زهرا (س) خشم و رضای خدا است

امام جمعه میناب گفت: در جایگاه حضرت زهرا (س) معیارخشم و رضایت خداست.

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار کرد: زهرا لیله القدر است و روز و شب میلاد حضرت زهرا (س) مانند شب و روز قدر است.

وی افزود: به طورعام میلاد هر کدام از معصومین (ع) شب قدر است و فرصتی برای انسان برای تأمل در شخصیت و علل رشد معنوی چهره‌های برجسته اسلام است.

خطیب جمعه میناب اضافه کرد: در جایگاه حضرت زهرا (س) معیار خشم و رضایت خداست و به همین دلیل در هر فرازی از وجود و زندگی حضرت فاطمه (س) شاهد تجلی عقلانیت و معنویت دیده می شود.

نمازگزاران مینابی درمحکومیت توهین به مرجعیت ازمصلای نمازجمعه این شهرستان تا بلواربسیج راهپیمایی کردند

 

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین دلیل و ماهیت اصلی اهانت‌های اخیر به ساحت مرجعیت و رهبری از سوی یک رسانه فرانسوی را شکست آنان در پروژه جدایی اندازی میان ملت ایران و رهبری عنوان و خاطرنشان کرد: آنان می‌دانند دلیل شکست همه فتنه‌افروزی‌ها و دسیسه‌هایشان بر علیه ملت ایران، همانا وجود انسجام میان ملت ایران و وجود رهبری آگاه و خردمند است.

به گزارش فارس، نمازگزاران مینابی نیز همگام با مردم دیگر مناطق استان در پایان نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی، نسبت به اقدامات موهن نشریه فرانسوی هشدار و آن را محکوم کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 974914

مهمترین اخبار ایران و جهان: