نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 12:42

تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای گازرسانی به ۲ شهر فاقد گازمازندران

ساری- مدیرعامل شرکت گاز مازندران از تخصیص هزار میلیارد تومان برای گازرسانی به دو شهر کوهستانی فاقد گاز در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم مایلی رستمی پیش ازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اظهار اینکه در سال جاری ۷۴ درصد مصرف گاز در بخش خانگی بوده است، گفت: به رغم این میزان مصرف گاز هیچ مشترک خانگی با تلاش شبانه روزی همکاران قطع نشده است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به برنامه‌های گازرسانی جلوتر هستیم، گفت: هزار میلیارد تومان برای گازرسانی به دو شهر و ۴۰۰ روستای فاقد گاز تخصیص یافته است و از برنامه‌ها جلوتر هستیم.

وی ادامه داد: به سرعت طرح‌های گازرسانی در دست اقدام است و طبق برنامه ۱۰۱ ایستگاه صعب العبور باید گازرسانی می‌شد که ۱۰۹ ایستگاه تاکنون گازرسانی شد و ۳۲ پروژه همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود.

مایلی رستمی اظهار داشت: برای گازرسانی به بلده و پول و کجور هزار میلیارد تومان اعتبار تأمین شده و ۱۱ پیمانکار در این مناطق در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با عنوان این خط گاز استان از ورسک به تهران وصل می‌شود، گفت: با وصل شدن این نقطه کسری گاز استان در شرایط بحرانی رفع می‌شود.

وی درباره گرانی قیمت گاز گفت: هدف این است که مصرف گاز بدمصرف ها ساماندهی شود و بیش از ۱۰۰ هزار مشترک بدمصرف در استان شناسایی شد.

مایلی رستمی با اشاره به بازدید از ۱۵۰ هزار ویلا گفت: گاز ۲۰ هزار ویلای خالی در استان قطع شده بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1022271

مهمترین اخبار ایران و جهان: