نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 11:11

افزایش حجم تردد در جاده‌های شمال طی ساعات آینده/ اعلام جزئیات محدودیت‌های ترافیکی

رئیس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به تعطیلات پیش‌رو و همچنین روزهای پایانی هفته انتظار داریم که طی ساعات آینده محورهای شمال زیربار ترافیک برود و شاهد حجم تردد سنگین خودروها به‌ویژه در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه باشیم.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه گردنه‌های کوهستانی مازندران کماکان یخبندان است، افزود: باتوجه به بارش برف طی روزهای گذشته لازم است رانندگان از تردد و توقف غیرضروری در محورهای کوهستانی مازندران پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در کوهستان‌‌های شمال متصور است، اضافه کرد: موضوع مهم پرهیز از ترددهای غیرضروری در مناطق کوهستانی بوده و درصورت ضرورت حتما خودروها باید به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ مجهز شوند.

جهان‌تاب بیان کرد: باتوجه به تعطیلات پیش‌رو و همچنین روزهای پایانی هفته انتظار داریم که طی ساعات آینده محورهای شمال زیربار ترافیک برود و شاهد حجم تردد سنگین خودروها به‌ویژه در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه باشیم.

وی با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال کماکان تداوم دارد، اضافه کرد: محدودیت‌‌های ترافیکی از روز گذشته آغاز شده تا تا روز یک‌شنبه ۳۰ بهمن در جاده‌های شمال تداوم دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه ۲۸ و شنبه ۲۹ بهمن ماه به‌منظور تخلیه بار ترافیکی را از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای جمعه ۲۸ و شنبه ۲۹ بهمن ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه ۲۸، شنبه ۲۹ و یک‌شنبه ۳۰ بهمن ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد تمامی تریلرها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه ۲۸ و شنبه ۲۹ بهمن ماه امسال از محور هراز ممنوع است‌.

وی گفت: رانندگان باتوجه به توصیه‌ها و هشدارها سلامت خود و خانواده را تضمین می‌کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1040071

مهمترین اخبار ایران و جهان: